کشف ۷۵ کیلو حشیش از یک خانه مسکونی در مشهد (۱۶ مهر ۱۴۰۳) نظارت قوه قضائیه بر تبلیغات بورسی در فضای مجازی ضروری است صادرات دارویی ایران به ۴۰ کشور دنیا ضرورت اجرای هم‌زمان هر دو فعالیت سنجش نوآموزان بدو ورود و توان‌بخشی در مراکز جامع یک متناسب‌سازی نامتناسب | حداقل‌بگیران تأمین‌اجتماعی از اجرای طرح متناسب‌سازی خط خوردند باید و نباید‌های سلامتی در پاییز | در فصل پاییز پادشاهی کنید چگونه مقاومت آنتی‌بیوتیکی می‌تواند منجر به مرگ شود؟ دستورالعمل انجام واکسیناسیون رایگان آنفلوانزا به مراکز جامع خدمات سلامت مشهد ابلاغ شد خمیردندان‌های زغالی را با احتیاط مصرف کنید آغاز غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در پایگاه‌های بهزیستی وزارت میراث فرهنگی تا پایان برنامه هفتم توسعه باید ۱۰۰۰ موزه در کشور داشته باشد به وقت همدلی | کمک‌های ما مردم غزه، لبنان و یمن را نجات می‌دهد برگزاری مراسم روز جهانی کودک در بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان «دکتر شیخ» مشهد (۱۶ مهر ۱۴۰۳) + فیلم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ۱۶ مهر ۱۴۰۳) | افزایش دما در سطح استان تا چهارشنبه بیش از ۱۹۴ هزار خانواده در خراسان رضوی تحت حمایت کمیته امداد هستند | اهدای ۱۵۰۰ قلم لوازم ضروری زندگی به مددجویان + فیلم مصرف تخم‌مرغ از تحلیل عضلانی در دوران سالمندی جلوگیری می‌کند  برای درمان سرماخوردگی کودکان هرگز خوددرمانی نکنید افزایش تعداد دام نسبت به ظرفیت مراتع در کشور باعث ایجاد آسیب به محیط زیست شده است آنتی‌بادی‌های موجود در شیر مادر از نوزادان در برابر بیماری‌ها محافظت می‌کنند امکان حمل و توزیع اینترنتی دارو به طور آزمایشی در ۴ استان فراهم شد تصادف ۲ خودرو در کاشمر ۳ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۶ مهر ۱۴۰۳) خدمات رادیولوژی در بزرگ‌ترین مرکز درمانی کودکان شرق کشور در مشهد، ۲۰ درصد افزایش یافت علت مهم کاهش رتبه علمی دانشگاه‌های ایران در جهان چیست؟
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ۱۶ مهر ۱۴۰۳) | افزایش دما در سطح استان تا چهارشنبه

  • کد خبر: ۲۹۳۰۳۱
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ۱۶ مهر ۱۴۰۳) | افزایش دما در سطح استان تا چهارشنبه
کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا روز چهارشنبه دما در خراسان رضوی افزایش پیدا می‌کند و چند درجه‌ای هوا گرمتر خواهد شد.

سارا حکمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص وضعیت جوی مشهد و خراسان رضوی، اظهار کرد: برای امرو و فردا (۱۶ و ۱۷ مهر) جوی به نسبت پایدار در استان پیش‌بینی می‌شود. 

وی افزود: روز چهارشنبه (۱۸ مهر) تا صبح روز پنجشنبه در نیمه شمالی و غربی استان افزایش ابرناکی، افزایش شدت وزش باد و احتمال بارش‌های پراکنده به ویژه در شمال غرب و ارتفاعات شمالی استان وجود دارد و تا چهارشنبه دما در خراسان رضوی افزایش پیدا می‌کند و چند درجه‌ای هوا گرمتر خواهد شد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی در نهایت اعلام کرد: نوسانات دمایی مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته، بین ۱۳ و ۱۹ درجه بوده که امروز در گرم‌ترین ساعات به ۲۴ درجه و در سردترین ساعات به ۱۱ درجه خواهد رسید. همچنین طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با دمای ۵ درجه و داورزن با دمای ۲۷ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. در این مدت، از شهرستان‌های بردسکن، خلیل آباد و ریوش بارش باران گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->